2012. szeptember 16., vasárnap

Ajjaj...

Szóval, ugyan sohasem veszem a Cosmot, mert egyszerűen nem tudom komolyan venni, mióta fősulin könyvtárban unalomból azt olvasgattuk és egy ilyen cikk volt benne, hogy "Depis vagyok, öngyi leszek!", de most anyámmal az összes ilyen szart megvettük: Cosmo, Marie Claire, Joy. Ééés egy gyöngyszemre bukkantam: a Cosmo októberi számában egy részletet olvashatunk A sötét ötven árnyalatából!!!!!44444négy Ugye, milyen izgi? Gondoltam, beszkennelem nektek, ne csak én szenvedjek:








Mindjárt itt van az az október 1.

4 megjegyzés:

  1. Szia Sadstatue!

    Amennyiben szabad kommentelni a blogot én máris élek vele. Mivel a környezetemben senki sem fanyalodik ilyen meghökkentő történet elolvasására, szívesen megosztanám azért a gondolataimat valahol, így kiöntve magamból, mert amióta elkezdtem mohón gyűrni az oldalakat, már aludni sem tudok a feldolgozatlanságtól :))

    Ha bármi zavar, nem tetszik stb, nyugodtan töröld a hozzászólásom, éljenek az adminjogok:)))

    Ide csak annyit, hogy köszönjük a tömör gyönyör cosmo ízelítőt. látom az írónő és fordító továbbra sem szokott le a "Szent szar" meg a Szent Tehén kifejezésekről, amitől én személy szerint okádni tudnék annyira irritál...ha ez nem lenne néha odaszúrva úgy késdöfésként két oldal közül legalább az egyikre akkor még azt mondanám, na jó elviselhető a stílus...:)

    Biztos csodálatos lesz a páros, ahogy már megszokhattuk tőlük eddig.
    Üdv: Callie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Callie!

      dehogy törlöm, örülök, ha valaki hozzászól a blogban akármelyik bejegyzéshez :)

      Hát, nem is tudom. A stílus elviselhető, már akinek. Én például sosem szerettem a Danielle Steel típusú Mary Sue-s románcokat, ahol mindenki gyönyörű, hibátlan, stb.

      Elolvastad már az összefoglalós bejegyzéseket? Csak mert, ha igen, nagyon örülnék, ha azokat is kommentelnéd :D (Persze csak ha szeretnéd).

      Üdv:
      Dóra

      Törlés
    2. Szia Dóra!

      Elkezdtem a fejezetekhez is hozzáírni, eddig az első fejezethez írtam, és igyekszem mindegyikhez vmi kis saját megjegyzést észrevételt vagy csak olvasmányélményt hozzáfűzni :) Nagyon szívesen, jó kibeszélni kicsit az olvasmányélményeket, ilyesmire elég ritkán van lehetőség. Most keresem a második fejezetet a blogodon és írok hozzá komit.
      Én sem vagyok Danielle Steel rajongó, sőt az ő műveit kifejezetten utálom, pedig tinikoromban jó sok szemetét elolvastam nem is értem miért tettem, gondolom ez a guruló mandarin- hatás volt, bármi csak romantikus irodalom jöhet és eszem a szemetet korszakom volt.

      Hát konkrétan Greyben rohadtul utálom hogy szép is meg gazdag is de legalább az a jó nagy hibája van hogy perverz :))) szóval máris ki vagyok békülve vele, mert ez is jelzi, hogy nem tökéletes :)
      Ana meg úgy ahogy van nem tökéletes, egyébként bármennyire is hajtogatja a történetben mindenki hogy hú de gyönyörű, szerintem nem szép a csaj, Grey-nek az tetszik aki irányítható...( nem is tudom lehet R2 vagy 3Sripio is bejönne neki és szívesen megostorozná őket:)

      A stílusban még igazán nem tudtam megragadni mi a bibi, valahogy nem tudok úgy elmélyedni a dologban, túl 21. század. állandóan pörög, tényleg mint egy film és néhány dolgon annyira fenn tudok akadni, hogy utána órákig idegel még. pl. utálom hogy Grey csak bemegy és vesz egy Audit neki csak úgy...ilyenkor kitör belőlem vmi ősállat, hogy basszus 27 éves és bármit megvehet! hát igen, valahol értem, hogy neki egy normál "vaniliaszex" már túl uncsi. elvégre bármit meg is tehet!
      De komolyan elkezdték a kellékeket begyűjteni az amerikaiak csak ez miatt a könyv miatt???
      Jó a szex anélkül is nem kell hozzá ketyere! És szexre gerjeszti a nőket????
      Na ezen a kijelentésen én eldobtam az agyam! Erre inkább vmi reklámszlogent gyanítok! Komolyan szexi az hogy jól megveri???
      Na bocsi most kidühöngtem itt magam, megyek lenyugtatom magam és írok a fejikhez is tényleg.

      Üdv:
      Timi

      Törlés
    3. szia Timi!

      hűha, jó hosszú bejegyzéseket írsz, tetszik :D hajrá, hajrá.

      Nem is igazán szólok hozzá, mert igazából amit én gondolok róluk, az megegyezik az eredeti bejegyzések írójának megjegyzéseivel :D

      Nem zavar, hogy dühöngsz, csak nyugodtan :)

      Törlés